Hyvä yhteistyökumppanimme, Olemme siirtyneet sähköiseen laskutukseen ja toivomme saavamme laskut ensisijaisesti sähköisessä muodossa. Mikäli yrityksellänne ei ole mahdollisuutta toimittaa verkkolaskuja tai lähettää laskuja sähköpostilla, voitte lähettää paperilaskut skannauspalveluosoitteeseen. Emme vastaanota laskuja käyntiosoitteeseemme.
*Käyttäkää tätä välittäjätunnusta mikäli käytössänne olevasta verkkolaskutusohjelmasta ei voi lähettää laskuja suoraan Maventan välittäjätunnukselle.
2. Laskujen vastaanotto sähköpostitse skannauspalveluun Toivomme, että lähetätte tähän osoitteeseen ainoastaan laskuja. Laskut lähetetään palveluun sähköpostin PDF-muotoisina liitetiedostoina ja laskun liitteiden tulee olla samassa tiedostossa itse laskun kanssa.
Voit lähettää useita laskuja yhdessä sähköpostiviestissä, kunhan jokainen lasku on erillisenä liitetiedostona. Kaikilla tiedostoilla tulee olla eri nimi.
Yhden sähköpostin maksimikoko on 5 Mb.
PDF-tiedostojen tulee olla aitoja PDF-dokumentteja (PDF-versio 1.3 tai uudempi).
PDF-tiedostot eivät saa olla lukittuja tai salasanalla suojattuja.
Dokumentin ulkomitta voi olla maksimissaan 210 x 297 mm.
Liiteen nimen sallitut merkit ovat tavallisia kirjoitusmerkkejä (a-z. A-Z, 0-9). Ethän käytä erikoismerkkejä tai välilyöntejä liitteiden nimeämiseen.
3. Laskujen vastaanotto postitse skannauspalveluun Osoitetietojen tulee olla täydellisinä sekä laskussa että kirjekuoressa, jotta lasku voidaan välittää nopeasti ja luotettavasti vastaanottajalleen.
Arvokate Oy 27787093 PL 100 80020 Kollektor Scan
Lähetäthän skannausosoitteeseen ainoastaan laskumateriaalia. Nämä postit luetaan automaattisesti yrityksemme reskontraan, eikä mikään muu materiaali (esimerkiksi kuitit, lilkelahjat, luottokortit ja pääsyliput) saavuta vastaanottajaansa tätä kautta.
Käytäthän mieluiten tekstissä vain mustaa väriä valkoisella pohjalla: se antaa selkeimmän lopputuloksen laskun tietojen tunnistusta varten.
Luotettava Kumppani hoitaa tilaajavastuulain edellyttämät velvollisuudet kerralla kuntoon. Palvelu noutaa tiedot eri rekistereistä ja pitää ne ajan tasalla. Tämä on sekä työn tilaajan että tekijän etu. Molemmat voivat rauhassa keskittyä lopputulokseen – ja säästää aikaa. www.tilaajavastuu.fi